Tema: Re: dargon age origins ir modern warfare @LM !!!!!!!
Autorius: YZF
Data: 2009-11-02 10:18:37
Palosk sita ant PC, tada bus kita kalba :)

Beje pirmaja dali losiau kazkada pavasari, tai suejo neblogai, visai patiko.
Negalima buvo sakyti kad sudas, nors ir jautesi popsucha. Bet tada dar
nebuvau rimciau uzsisedes FPS zanro. Dabar gi, kai reguliariai losti Arma2
pradejau, bus idomu palyginti. Bet aisku jauciu gali pareiti biski
nusivylimo butent del to arkadiskumo ir pop surezisuotu scenariju. Bus
matyt, lengvam praejimui gal reikes prigriebti