Tema: Re: dargon age origins ir modern warfare @LM !!!!!!!
Autorius: Martozo
Data: 2009-11-02 10:42:17
> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hcm4hg$4bo$1@trimpas.omnitel.net...
> As perejau ta singple player. Losti galima. Jeigu koks vienas kitas bugas
> yra tai bendram reikalui nemaiso. Greiciausiai uninstallinai ne del to kad
> ten tie bugai islindo o del to kad per sunku. Nuo to reikejo ir pradeti :)

Per sunku? lol. Vienintelis sunkesnis dalykas tai sraigtasparnio valdymas (bet ten nebuvau tinkamai susireguliavęs).
Pradėkim nuo to, kad kompas šaudo kartu su random generatorium. Stovi per 50-60 m. ir nesugeba į mane priklaupusį ant kelio atviroj vietoj pataikyt supildamas visą apkabą. Kitą kartą 2 šūviai - kojos užverstos.
Jei prie priešininko prieini arti (apie 3-5 m.) gali ratais aplink lakstyti, kažkodėl nepataiko.
Dar vienas dalykas: stovi pusiau uždaroj erdvėj tarp pastatų - kompas iš kažkur šaudo (nors matyti mane neturi šansų). Nepataiko aiško, bet kokia logika šovinius gadint?
Sužeistą draugą nešti teko? Kai kažkodėl valdymas persiduoda tam sužeistam draugui, o kompas perima tavo charo valdymą :)
Stambaus kalibro ginkliukas per 1 cm lentos tvorą prašauti nesugeba. Aha...
O labiausiai patiko tai "reali" kulkų trajektorija - priešininkas kažkur už 20-25 m. stovi (pabrėžiu stovi) be jokios priedangos, aš guliu, taikausi per lazerinį taikiklį, serija... nieko... serija... pritupia... serija... bėga... dar serija... guli. Čia realu?
Ir šiaip tu visada sakei kad arma2 - tai geriausias tokio tipo geimas, kaip pasaka iš vaikystės (pažodžiui taip nesakei - bet namiokas aiškus). O dabar "single player lošti galima". Tik galima? O kur fun? :)