Tema: Re: Toxi
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-05 09:10:26
tai shitie ir tap aishku, ash suvalgiau visa dexterity (pixie hat;us:) pasilikau tik pora, na fsiakyji pozharnaji:) tada pradesiu ir kiaushinius valgyt. o del magu - na sakychiau ant konsoles nera uer turbo lengva, nes nesilokina prieshai (kaip per visas gotikas budavao, paspaudi man rods taba - jis uzhsilokina ir metai fireballus :) - zhia, reikia taikt, pradedi metyt, prieshas strafuodamas atbega, puses nepataikai:) Bet jei pagauni - tada jo, suvalgo viska:)
Del to kolkas mislyju taip, je niekas nepasirodys, kas nukreips mano demesi kitur - perejes uzh maga zhaisiu ish naujo ant pc uzh dono zhmogu, uzh normalu kari:)