Tema: Re: Toxi
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-04 23:08:35
o man rodos subjectas tau sako kad ne tau zinute skirta ir ne tu cia
administratorius, laisva erdve, gal dabar visiem liepsi rusiuot ? ;) matai
as zinau kad cia jis lankos ir cia skaito bei cia games grupsas, ne tai
matai as ji tureciau vargint/slaptai susirasinet per kazkokius forumus
kuriame jis turi o as neturiu akounto, ieskot kur dar be newsgrupu lankosi,
prisipazink (etikeciu neklijaves) neturejai ka veikt, prisipisai prie nieko
:) o gal pradejai Siaip pedomis sekti ? :)))