Tema: Re: Toxi
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-04 21:10:16
kokia projectile magija ? pas mane ruska versija bet matau 3 magijos rusis,
su kristalais, ledo ant 6, ugnies 2 o ta saudymo 1, mana pas mane 91 :) su
ziedais cia, neaukojau expo as jai bei kitiems..ta goblinu lyderis uzverciau
labai ramiai i sonus pasizvalgydamas :) kol nuo atitirpsta, atitirpsta vel
porcija..su ledo magija zjbs tik tie mglor tokie kaip troliai nelabai
pasiduoda bet ir tie sudubasinti visi jau, siaip mazoka man tu "korona
heroja" receptus visus turiu galvoju kaip cia padalint kiek manos elexiram
kiek jegos...