Tema: Re: Toxi
Autorius: Volcano
Data: 2009-10-04 21:14:14
nereikia tu augaliuku kurie duoda +1... (gali drasiai juos vartoti)
reikia tik 1 augalo, kuris nieko neduoda, melinas toks , jis pagrindinis
ingridijentas , extra big darant eleksyrus.

siaip Risen systema nera tobulai isvystita nes..... kol buvo pradzia.....
buvo sunku idomu... rukumas pinigu fse dila..... vos tik patapau magu......
visu zudau kuriuos tik noriu, pinogu kaip sieno... ziauriai greitai zaidimas
pradejo judeti ir..... na per daug lengva, stipriai per daug, bent jau man.
:) greitai pabaiga jau bus, jau surinkau visus titano sarvus....sian nakti
eisu i svecius pas ji :D

kas daejote, kurioj vietoj galima paimti 3 lvl kisenvagystes?

--
Volcano
skype: Volcano_lt