Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-07-18 19:58:26
> del fokusavimo testo ir tikslumo zinau - stovas, 45 laipsniai lyg ant
> stovo ir popieriaus lapas ale liniuote :)
> ar apie ta pati mes?

Taip, būtų gerai žinot, ar idealiom sąlygom (t.y. kai nėra kur blūdyt) gerai
fokusuoja. Skirtingais mm, AF taškais. Suderint. Nors ir su tuo lapu galima
blogai testuot :)

> jei ne, tada nezinau nuo ko net pradeti, kaip ieskoti informacijos - del
> idealiu oro salygu ir juodu drabuziu (visgi ir drabuziai susiglamze,
> atspalviai skiriasi - sviesiau.tamsiau ir nera gi juoda siena, kad
> prasovinetu).

Čia jau reik žinot, kas padeda, kas ne fokusuot.

> nebent visi mano objektyvai gavo smugi kazkur kur nors kaip nors, ir
> slubuoja dabar (kas beveik neimanoma ir nebuvo prie mano akiu)? nes su
> visais nepatikimai fokusuoja.

Tai va ir reikia išsiaiškint, ar tai fotografo, ar technikos problema, kokia
ir kokiom sąlygom. Šiaip ar taip 5D fokusavimo prasme ne stebuklas, bet ir
iš nestebuklo norint gaut maks., reikia nutuokt.

> dar vienas klausimas: ar objektyvai gali susideveti iki tokio lygio, kad
> gan blogai fokusuoja? nors myleti/priziureti. ar cia tik fotoaparate
> problema?

Abejotina. Labiau tikėtina, kad arba fotografas nepadeda aparatui, arba
aparatą reiktų pareguliuot, o idealiai - sukalibruot servise su tavo
objektyvais. Na, bet čia jau reik iš patirties žinot, kas yra norma 5D II -
situacija pagerės, bet 1D(s)/Nikon D(x) nepataps.