Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-18 18:34:31
na labai idomi teorija ir praktika.

tai su soniniais taskais man ir yra gal 50/50, tai skaitau negerai..
net blogai. O Zvilgsnis su tokiu sarkazmu apie fokusavima, lyg
nemoketumem fokusuoti.. :)

bet kokiu atveju jau uzsakiau nauja 5d2 ir bandsiu palaikyt canono
stovykla, turetu rytoj atvezti. idomu kaip dirbs, ar kaip visiskai
naujas ir kitas egzempliorius geriau veiks.. ar taip pat..