Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-18 16:14:37
del fokusavimo testo ir tikslumo zinau - stovas, 45 laipsniai lyg ant stovo
ir popieriaus lapas ale liniuote :)
ar apie ta pati mes?
jei ne, tada nezinau nuo ko net pradeti, kaip ieskoti informacijos - del
idealiu oro salygu ir juodu drabuziu (visgi ir drabuziai susiglamze,
atspalviai skiriasi - sviesiau.tamsiau ir nera gi juoda siena, kad
prasovinetu).

as turiu omeny apie realu fokusavima realiom salygom, kad elementarioj
situacijoj ne kaip dirbo paskutiniu metu.
nebent visi mano objektyvai gavo smugi kazkur kur nors kaip nors, ir
slubuoja dabar (kas beveik neimanoma ir nebuvo prie mano akiu)? nes su
visais nepatikimai fokusuoja.

dar vienas klausimas: ar objektyvai gali susideveti iki tokio lygio, kad gan
blogai fokusuoja? nors myleti/priziureti. ar cia tik fotoaparate problema?

"Žvilgsnis"  wrote in message news:j01b0p$pmp$1@trimpas.omnitel.net...

Na, fokusavimui rimčiau patikrint, kas ir kaip, reikia ir supratimo :) Kas
dėl aiškinimo: internete turi būt informacijos, kaip tą fokusavimą tikrinti
ir nuo ko priklauso, gal reikia pačiam susirankiot info, bet aš turiu darbų.