Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: MumZer
Data: 2011-07-18 19:33:46
ai servo kaip suprantu patikrina du kartus taska ir trecia karta "speja"
kur jam reikia buti, jei objektas ir toliau judetu ta pacia kryptimi ir
tuo paciu greiciu kaip tarp pirmu dvieju "patikrinimu"

bet tiesa sakant 5d (ziuriu ir 5d2) jau pradeda siek tiek nervinti
negebejimu naudoti soninius taskus situacijoje tokiose pvz:
nustatai sonini taska ir siek tike aukstesni, nutaikai i viena zmogaus
aki. kadras sukompnuotas pilnai. dabar tereikia sulaukti gero zvilgnsio,
kol nustos kalbet arba tinkamai palenks galva. tuo metu tarkim ai servo
veikia.. sulauki, paspaudi, nufotkina.
rezultatas - nafik.. nebent diafragma F5.6..
su one shot sitoj vietoj dar durniau, nes arba nespeja sufokusuoti, kai
paspaudi, arba sufokusavus objektas pabega is ryskumo zonos..
na ok.. teisingumo delei reikia pamineti, kad sitos nesamones darosi su
<F2.8 diafragma..
nu bet plet.. tai nafiga man tada sviesus stiklas, jei fotikas juo
naudotis nemoka?

apie reportazus su F2.0 (nu boke geras, isskyrimas, pabrezimas ir pan)
isvis kalbos nera..
o kai F5,6 nustatai - nu tai taip pat sekmingai galima 1000D su kitiniu
stiklu paimt ir pyskint..)