Tema: Re: 5D Mark 2
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-18 15:24:45

"Žvilgsnis"  wrote in message news:j0180s$kb3$1@trimpas.omnitel.net...

> na, bet man esamas 5d Mark 2 fokusuoja nelabai, net per ryskiausia vakaro
> saule idealiom salygom, jei soninis fokusas nustatomas ant juodo drabuzio,
> nemazai gan prasauna (zinau, kad sunkiau jam su juoda, BET TAI IDEALIOM
> SALYGOM, ir saule ryski)... ir nesufokusuotu nuotrauku nemazai gaunasi.

Ar supranti, kaip veikia fokusavimas, jei tai yra „idealios sąlygos“? :)

na didelio mokslo nereikia fokusavimui, kai yra ryski ideali saule :) AI
servo, soninis taskas ir dar nejudantis modelis, ne koks lakstantis be proto
suva, kad net nespetum tiksliai ramiai sufokusuoti su aiservo ir reiketu 1d
marko. jei diena apsiniaukusi, dar daugiau pradejo durniuot paskutiniu metu
manasis 5d2 (deja sugedo).
va "menas" ir kampai - jau kita tema.

> galu gale mire visiskai 5d2 antra karta per pora men. taisyti ir laukti,
> siuntineti I vln - per didele prabanga.

Čia jau bėda... „Sergita“ nekas, ir ilgai, ir nepatikimai. Su vokiečiais
daug greičiau :D
Vienok, Nikon`ui būtų kelionė į Švediją ar pan. ir nemažai laiko apmąstymams
:)
Galima kalbėt, kad tipo Nikon negestų :D, bet rodos, 5D irgi taip dažnai
negenda + įdomu, ar yra normalių duomenų apie gedimų statistiką, kad
nesvaičiot?

genda viskas, viska suprantu, tiesiog tai proga pamastymams ar pereiti prie
nikono, ar pirkti ta pati 5d2 ir toliau ramiai dirbti?
visgi idirbis, pripratimas prie technikos daug ka duoda. o nikonas tai labai
gerai fokusuoja kiek girdejau is visu, net ir tas 7d geriau fokusuoja nei
5d2 pagal kalbas.

> ar tiesiog man cia jau pareina fokusavimas ir gal kiek brokuotas? ar cia
> loterija? geresnis arba prastesnis 5d2? ar jie visi identiskai nelabai
> kaip fokusuoja?

Tuščios kalbos, kol netestuotas ir nepalygintas tavo egzempliorius su
kitais.

nera su kuo man palyginti, neturiu pazystamu, kas turetu 5d2, be to ir
nezinau kaip reiketu palyginti, nebent mano suvis is 30 kadru tokiom pat
salygom padaro 10 nesufokusuotu, o kitas 5d2 visus 30 gerai sufokusuoja is
tu paciu mano pirstu, tada galima isvada daryti kazkokia, kad gal
egzemplioriu nenusisekusi nusipirkau pries kelis metus?

> ir gal apskritai per 3 metus nuo isleidimo/anonsavimo vistiek siek tiek ka
> nors patobulino/pataise 5d2 ir padoresnius gamino, nors apie tai niekur
> niekada nerase?

Kaip ir nesu girdėjęs.