Tema: Re: printeris foto?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2016-04-12 15:44:34
> Mažas didelis pragarėlis būt :-D
Sustyguota iki smulkmenų.

> Man tai galvoje netelpa, kaip dizaineriai gali dirbti su
> neprofiliuotais... ir dar neturėti žinių.
Gali ir dirba, ir daugeliui nusispjaut, nes mažai kam jų reikalinga
tiksli spalvinė reprodukcija. Tai tampa reikalinga užsakovui, artėjant
atsiskaitymų metui, kaip svertas kainų korekcijai.

Ir šiaip, iš patirties galiu pasakyti, kad daugeliui
dizainerių-maketuotojų tai nėra aktualu. Jiems nesvarbu, kad profilis
nesprendžia visų problemų, kad konvertavimo būdas yra ne vienas ir t.t.
Viskas sprendžiama paprastai - convert to (belekoks)cmyk ir daugiau ...

O darbinių kuriozų visokiausių būna ir ne tik su dizaineriais. Prieš
mėnesį buvau komandiruotėje Minske, leidau laiką antroje pagal dydį
pakuotės/etikečių spaustuvėje - jų labaratorijos stende šviesa arti
6000K ir cri=74... Ir ten jie lygino produkciją su etaloniniais
bandiniais. Ką radau pas spaudėjus, geriau nepasakosiu :)