Tema: Re: printeris foto?
Autorius: MumZer
Data: 2016-04-12 11:25:30
kad galėtum dirbti chirurgu - praeini mokslus, praktiką ir tada tau
leidžiama praktika užsiimti
dizaineriais (ar fotografais) šiais laikais gali pasivadinti bet kas
ir nėra jokios priežasties jais netikėti :)

aišku galėtų tarkim būti koks nors sertifikatas (vardas, tarkim certified
color consultant :D) ), liudijantis, kad tu moki dirbti su spalvomis, seki
naujienas (nes per metus, norėdamas išlaikyti vardą turi surinkti tam tikrą
skaičių kreditų gaunamų seminarų, mokymų metu)

Žinoma tai, kad tu neturi to vardo, nereiškia, kad tu nemoki. Tiesiog vardo
turėjimas automatiškai nurodytų, kokiame suvokimo lygyje esi.

Tikiu, kad yra toks sertifikavimas, bet klausimas kiek jis aktualus Lietuvos
verslui.
Kadangi su spalvom susidūręs tik tiek, kiek tenka "vaikišku" būdu
"suprofiliuoti" printerio-popieriaus-dažų kombinaciją "next, next" būdu, tai
nesiryžtu vertinti, kas grandinėje yra stabdis ir nekelia tinkamų
reikalavimų ("taigi viskas gerai ir taip")

lygiai taip pat galėtų būti su Lietuvos fotografais (tik būtinai su
specializacija), kad paprastas klientas iš gatvės dėl savo nesuvokimo
nesirinktų bet ko bet kokiam darbui, kurio rezultatas paskui priverčia
nusivilti ir netikėti visais kitais fotografais

jau giliai OFFTOPIC gavosi :)

"Žvilgsnis"  wrote in message news:nehut6$2ov$1@trimpas.omnitel.net...

> Mažesnėse vargo vakarienė, didesnėse kažkas kažką girdėjo, tik supratimas
> toks "so, so...". Bet pas juos ir spausdinama "kad būtų gražu", o ne taip
> "kaip turėtų būti".

Toks man vaizdas ir buvo, kad būna, kas mėgsta garsiai gražiom tuščiom
frazėm pašnekėt, o rimtai nerealizuota.

> Didžiausiose (bent jau didžiausioje) kurios deklaruoja, kad produkcija
> atitinka vienus ar kitus standartus, tai yra būtinybė.

Kažkaip nepagalvojau prireikus pagal tai žiūrėt. Ačiū.

> Mūsų kasdienėje praktikoje daugiatiražiniai leidiniai spausdinami ant 11
> popieriaus klasių. Be spalvų valdymo technologijų, gera spalvinė
> reprodukcija taptų tiesiog neįmanoma.

Mažas didelis pragarėlis būt :-D

> Dedame pastangas ne tik įmonės viduje, bet taip pat padedam susigaudyti ir
> klientų dizaineriams, pamokome, apmokome, kalibruojame jų išvesties
> įrenginius, bendraujam, gaminame spalvinius kontrolinius atspaudus ir t.t.

Man tai galvoje netelpa, kaip dizaineriai gali dirbti su
neprofiliuotais... ir dar neturėti žinių.