Tema: Re: printeris foto?
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2016-04-08 14:15:08
Jėga, kažkas pas mus eksperimentus daro! :)

Skirtumo visgi tikėčiausi, nors jei laikoma stalčiuje, tai gali
nesijaust. Įdomu, kokie skirtumai skirtingose vietose.

Šiaip ar taip, man skamba kaip gan stiprūs pokyčiai, jei jau per 6
mėnesius virš 3 dE ir tai dar vidutinis ir akis ne visoms spalvoms
vienodai jautri.