Tema: Re: printeris foto?
Autorius: MumZer
Data: 2016-04-05 17:39:44
jo. noriu visko ir pigiai :)
Epson su ITS - realiausias. Vienintelės abejonės dėl ilgaamžiškumo.
Įdomu ar daug šiuo atveju padėtų koks nors apsauginis UV purškalas.. :DD

"Žvilgsnis"  wrote in message news:ne08nl$fee$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal tekstą visko norisi, įskaitant mažus kaštus :) Nėra tokio daikto :)

Gali būt Epson su ICS (originali sistema), kokie ten rašalai,
ilgaamžiškumas ir t.t. nesidomėjau. Jei nemėgsti blizgių, tai
pigmentiniai turėtų būt irgi gerai. Jei rūpi kokybė, tai ir
ilgaamžiškumu reik domėtis.