Tema: Re: printeris foto?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2016-04-06 08:45:33
abejoju ar daug padėtų, bet galima pabandyti ir tai. išsiųsiu UV
lakavimui eilę atspaudų ir padėsiu šalia dabar esančių. Pirminiai
rezultatai būtų po 2sav., o paskui mėnesis, trys, šeši ir metai.

Epson 7900 Stylus Pro.
Pigmentiniai Ultrachrome HDR.
Popierius CGS Oris Select V.

Pirmas bandymas - po 6 mėnesių, 1485 spalvinių taikinių lentelės
vidutiniškai kito per 3,5dE (laikyta stalčiuje spausdintuvų patalpoje su
stabiliu mikroklimatu). Didžiausi skirtumai žaliuose, mėlynuose
atspalviuose. Greičiausi, skirtumai pasirodė atspalviuose, kuriuose
dominuoja raudonas pigmentas.
Subjektyviai vertinant atspausdintus vaizdus (ne lentelę) - tamsiai
žalsvi, melsvi atspalviai blunka, raudonuose pradeda "pramušinėti"
purpurinė (magenta).

Šiuo metu kartoju ir kiek plečiu bandymą, laikau kelis atspaudus dienos
šviesoje, kelis stalčiuje, kelis voke, vienus savo kabinete, kitus
patalpoje su stabiliu mikroklimatu.

Poreikis atsirado po kelių nesusikalbėjių su klientais, kurie spaudą
lygina su spalviniais kontroliniais atspaudais, kuriems yra gerokai virš
pusmečio.