Tema: Re: Ka rinktis: Sistemini ar DSLR
Autorius: Tomas
Data: 2015-01-07 09:58:12
16mm/2.8 "pankeikas" tikrai nelabai tinkamas normaliam naudojimui, teko
paciam kazkada naudoti ant NEX3... Nepatiko jis man niekuo, o jei dar zmogus
papuola kur i kadro krasta, tai panasus jis buna labiau i ateivi o ne i
zmogu, bet cia gi 16 mm :) Ir nera jis toks jau plonas, ir tuo labiau labai
baisiai atrodo uzmautas ant to NEX3 :)

"mindis"  parašė naujienų news:m8guvu$ko3$1@trimpas.omnitel.net...

zmones to soniaus 16mm/2.8 pankeiko nepataria. cia va tokia visau nieko
apzvalga ka pirmoj eilej reiktu sonio alfoms imt
http://thewirecutter.com/reviews/first-sony-e-mount-lenses-to-buy/