Tema: Re: Ka rinktis: Sistemini ar DSLR
Autorius: Tomas
Data: 2014-12-31 12:43:16
O tai rimtai, Sony RX-100M3 vertas demesio ar tai tik eilinis zaisliukas?
Visur ji labai giria kazkodel.. Teko laikyt rankose, lyg ir nieko... ir i
kisene beveik jau telpa :)

"Tomas"  parašė naujienų news:m7trhg$2oo$1@trimpas.omnitel.net...

O jei ne paslaptis koks cia modeliukas is 3/4 stovyklos? Nes as vis dar
susilaikau nuo a6000 pirkimo ir vis neapsisprendziu...
Nes pastarasis kai gerai pagalvoji, dydziu jau labai artimas mazesniam
DSLR... Tad ko gero labiau linkstu link to, kad imti koki kisenini Sony
RX-100M3 kasdieniam pasaudymui gatveje ir esant rimtesniam reikalui
susikomplektoti koki DSLR krepseli Nikon sistemoje... Tik va klausimas ar ta
Sony muiline bus pakenciama kad ir kelionese gatves fotografijai nedarant
labai didelio meno... ?

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:m7tq7h$1v7$1@trimpas.omnitel.net...

"prieinamos" info - dažniausiai visiška nesąmonė.

kiek patys pasitestavom, pabandėm paveiksluoti tomis pačiomis sąlygomis,
veidrodiniai cropai yra visa galva pranašesni.
o kai į rankas gavome vieną geriausių savo kategorijoje 3/4.., nu nafik.
čia neminint gamintojų ir nedarant antireklamų.