Tema: Re: Ka rinktis: Sistemini ar DSLR
Autorius: Marius
Data: 2015-01-02 12:13:01
Vistik apsisprendziau sistemini pirkti. Cia velgi uzstrigau
Sony A6000 ar Sony A7 ?
Nesu turejes pilno kadro aparato. Kiek realiai juntamas skirtumas
nuotraukose tarp 28mm ir 43mm jutiklio ?
Kitaip sakant, ar ~2000lt skirtumas bus juntamas nuotraukose ?

"MumZer"  wrote in message news:m84i8n$i1t$1@trimpas.omnitel.net...

labai gera santrauka padaryta.
aš darbui ir menams - DSLR (FF)
su savim nešiotis vietoj muilinės - a6000 su kit (kelionėms reiks dar
kokį platu šviesu fiksą ir televyką paimt)
telefonas - tinka iki tam tikro lygio, bet po FF ir a6000 kažkaip
nesinori su telefonu