Tema: Re: Ka rinktis: Sistemini ar DSLR
Autorius: Baterijas
Data: 2014-12-23 15:21:56
Tave dydis tenkina veidrodinio? Jei taip, tai gal jį ir rinkis, bus ramu ir
stiklų kokių norėsi nusipirksi.
O kas dėl sisteminių, tai pagrindinis trūkumas - fokusavimas ir elektroninis
(arba jokio) viewfinder'is.
Iš atsakymų temoje turbūt jau matai, kad į tokius klausimus kaip "bet gal
yra pliusu sisteminiams, kurie atperka" gali tik pats atsakyt. Juk turbūt
supranti, kad sisteminis geriau nefotografuos, nebent taip pat, jis bus
mažesnis ir tiek.
Kokybę su geru lešiu ir geru sisteminiu gausi +- tokią pačią, tik už
brangesnę kainą. Bet nepamiršk, kad kameros gerumą ne vien kokybė
apsprendžia, jei bandysi kokį vaiką lakstantį pagaut ir niekaip nepavyks
sufokusuot, tai iš kokybės daug naudos nebus :)
Pats naudoju Sony Nex 6, dabar turiu 16-50 kit ir 18-200 stiklus. Viskas
mane tenkina, bet aš dar paprastesnis mėgėjas nei tu - fotografuoju tik
kelionėse (https://500px.com/tspokas)

"Marius"  parašė naujienų news:m7bog1$d8l$1@trimpas.omnitel.net...

Dydis tokiu atveju nieko neitakoja, ta pati sistemini turesi nesiotis
krepsi, jeigu nors viena papildoma objektyva turesi.
Klausimas cia turbut paprastesnis, ar su sisteminiu gausiu ta pacia kokybe
kaip su veidrodiniu (ar visai atvejais). Ziurejimas per lcd dar nenusipirkus
nervina,
bet gal yra pliusu sisteminiams, kurie atperka ?

"romullus"  wrote in message news:m799nl$a0t$1@trimpas.omnitel.net...

Sisteminį bus dar lengviau pamesti ;]