Tema: Re: Ka rinktis: Sistemini ar DSLR
Autorius: MumZer
Data: 2015-01-02 18:24:09
sony a6000 ar a7 - priklauso nuo dviejų dalykų:
kokius pirksi objektyvus
a6000 gali pirkti mažus kompaktiškus skirtus APS-C kadrui
A7 jau pirkti turėsi tuos, kurie tinkami FF

nuotraukose labiausiai juntamas dalykas - fono suliejimas, mažesni
triukšmai prie tų pačių ISO
na ir toks dalykas, kad jei a6000 norėsi pirkti šviesų fiksą  - tai
ASP-C su F1.4 berods nėra, taigi vis tiek imsi FF objektyvą.
BET jei planuoji pasilikti a6000 kitinuką (labai kompaktiškas beje),
prie jo paimt kokį 16/2.8 ar kita blynelį - tai turėsi kompaktiškesnę
sistemą.

asmeniškai net nežinau ką imčiau.
FF privalumas iš esmės groja portretams.. tik tiek:)

pats turiu a6000. bet tai tik alternatyvą dideliam FF DSLR..
tiesa to paties DSLR objektyvus vis užmetu ant a6000 pasižaidimui. bet
jei į miestą - tai nešuosi a6000+16-50PZ.. nes telpa kišenėje striukės
ir nekelia diskomforto