Tema: Re: Siltas kostiumas medzioklei
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-11-07 16:05:09
Na yra nemazai vietoje (Vilniuje), ko nera min karta per menesi atsivezam is
UK. Nuo lietaus tai butu keli variantai - bestseleris Atomic DT striuke ir
kelnes, cia tokie universalus -  ir vaiskcioti, ir baidarems, ir dviraciu ir
kelionems, o jei jau labai rimtai reikia, tai reiktu ziuret is eVent
(pagrindinis Gore-tex konkurentas)  medziagos daiktus - Evolution/ Halo
Stretch/Super Fly XT / Venture striukes, bet ten kainu lygis jau kitoks, net
ir su nuolaida, bet su sitais jau ir po 5000-6000 m kalnuose ir auksciau
galima vaikscioti.
 Kazkodel dabar www.montane.co.uk neveikia, negaliu ideti nuorodas
tiesiogines, bet pagal pavadimus ten rasi Products skyriuose.

Dar tureti omeny reikia kad silta ir nuo lietaus nebuna - tokiuose rubuose
reikia rengtis sluoksniais - termorubai, tada silumai sluoksnis ( pvz Jaguar
jacket), tada nuo vejo/dregmes/lietaus sluoksnis, keiciantis oro salygom
kazka uzsidedi, kazka nusiimi - tada ir silta, ir sausa ir kvepavimas veikia
maksimaliai.

Jei detaliau paaiskint - mano tel 8-620-10880, drasiai galima skambinti ir
klausti, as su Montane rubais tris metus po pasauli bastausi, isbandes
tikrai nemazai kaip kas.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt