Tema: Re: Siltas kostiumas medzioklei
Autorius: iPetka
Data: 2009-11-01 14:28:19
Pabandyk ir zinosi ;)
As prie -15 nesulalau kai ramus oras, o prie -10 kazkada per uragana
sustirau i ozio raga... Po apacia buvau pasivilkes Norfin plonus Thermo
Line  ir storus Norfin Cosy Line plius flysini svarka. Zemiau 10 salcio
reiktu dar kazko papildomai, jei zuklauji sededamas. Jei vaikstai ir
daug grezioji kaip eseriu medziotojai - tai pakaks tos silimos. O
pasyvioj zuklej tokioj temperaturoj reiktu dar kazko papildomo arba
pirkt stoooora ziemini kostiuma.
---
Petka