Tema: Re: Siltas kostiumas medzioklei
Autorius: priest
Data: 2009-10-29 08:02:27
Gali drąsiai pas juos nuvažiuot ir pasičiupinėt audinius. Viso asortimento,
siūlomo puslapyje, jie tikrai neturės, bet nemaža dalis "gyvų" rūbų pas juos
visada yra. Esam ne kartą pas juos buvę. Adresas nurodytas puslapyje:

UAB "RUMELA" Švitrigailos g. 7/16, 4 aukštas, Vilnius
Tel.: 8 (5) 243 06 00
+370 673 56720
P-P nuo 9.00 iki 17.00

priest