Tema: Re: Siltas kostiumas medzioklei
Autorius: efka
Data: 2009-10-28 10:40:11
Labas,

kaip kazkas siule, pats jau nepirma sezona nesioju kostiuma is
www.aprangagamtai.lt - geras daiktas uz protingus pinigus (iskaitant
viska, kas yra komplektacijoje.. Tik perkant reik paziureti- vieni
komplektai yra is tokios medziagos, prie kurios labai visokios
varnalesos kimba... O prie kitu- visiskai ne..

O jei kaina netinka arba nesinori tikrai pilnai sukomplektuoto kostiumo
(virsutiniai-tarpiniai-apatiniai-kepure-liemene-dar bala zino kas... :)
tai pabandyk su tevuku pasidometi www.jagtekas.lt produkcija.. Yra
naudojanciu ir labai patenkintu.

P.S. is zvejybiniu kostiumu man paciam tinkancio-patinkancio nepavyko
rasti.. Kokius tik paciupinedavau- visi siugzdejo.. Todel kaip ir
minejau pirkaus is aprangagamtai...

Tai tiek