Tema: Re: Siltas kostiumas medzioklei
Autorius: Sergejus
Data: 2009-10-28 06:56:06
man atrodo, kad kostiumas, kaip ir sautuvas: turi "prilipti". Siulau eiti
kartu su tevu (nusausi 2 zuikius. ir dovana bus ir su tevu pabendrausi, ko
jiems is musu labai truksta, kai uzaugam). O siaip- suds tas sulyginimas
siugzdejimo su pneumatinio (ar kokio kitokio) suviu. Suvio is viso, jei
nesutas zveris, nebijo, jei nekliudai, tai dar ir nebega daznai. O
suziugzdejus nelaiku serna tiek ir matysi, ypac jei sernas jau daugiau ne i
3-4 metus gyvena...