Tema: Re: akiniai spiningavimui
Autorius: mindis
Data: 2014-07-09 14:33:02
On 07/02/2014 04:36 PM, tranzoo wrote:
> polaroido lesius naudoja... geri jie. labai geri. nors overpraisinti
> gausiai. kaip kad kokie rayban. "isejusius is mados" pardavineja uz
> kapeikas - kaip kad polaroidas - pirkau po 185 berods...
>
> kadangi mano akiu ir fizionomijos santykis nenormalus - dabar turiu
> wave, irgi su polaroido lesiais. irgi apie 200 lt kainavo
>
> jei tavo poloroidai liudesys - tai arba jie be uv apsaugos, arba jie
> plastikiniai, arba ne polaroid.
nuo kada normalus akiniai stikliniai pasidare? visi tie prabangus uz nuo
simtu iki tukstanciu litu uz pora linziu ribose polaroidai, rodenstock,
hoya, zeiss ir dar kruva linziu gamintoju gaminiai yra geras plastikas
dengtas visokiais pakietinimais, skaidrinanciom dangom pan. o stiklas
yra sunkus ir storas ir yra akiniu pramones gudi praeitis.
zr http://www.polaroideyewear.com/technology
"Polaroid lenses are tested to withstand all sorts of impact and
therebyprotect the eye. As they are safer, lighter and less expensive
than glass lenses, they are great for everyday living."