Tema: Re: akiniai spiningavimui
Autorius: MinRas
Data: 2014-07-03 08:10:15
Vision salmolitoj paziuret galima yra visokiu, as turiu ir geltonus ir
tamsius, su geltonais sauleta diena beda asharos byra net :), bet kuomet
debesuota ar vakaras tai idealiai ir plius nuotaika geresne :)

"karolis"  wrote in message news:lp13kj$vlf$1@trimpas.omnitel.net...

Man irgi sunku patiket kad gali buti labai didelis skirtumas :)
Kiek kokiu matavausi ar is draugu paemes bandziau tai skirtumas budavo
nedidelis lyginant su mano polaroidais. Tik mano tamsus, o kai labiausiai ju
reikia kai debesuota tai norisi dar ir sviesesnius turet

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:lp1273$uad$1@trimpas.omnitel.net...

jie yra polaroid, special for fishing, o kad neskęstu - aišku plastikas.
bet tau kaip nežvejui nesuprast.
ir baisūs jie - kiršlių negąsdina, bet pas balaivas baidaristes baidarėn
neįlipsi.