Tema: Re: akiniai spiningavimui
Autorius: karolis
Data: 2014-07-02 14:40:35
o koks Polaroidu modelis? arba jei atsimeni kokio stiprumo tamsinimas, ten
berods jie turi savo skale

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:lp0l94$i1m$1@trimpas.omnitel.net...

šviesos jie nestiprina.
bet su gerais akiniais vaizo kontrastas daug geresnis.
aš naudoju originalius Polaroidus, baisius tokius. geltonus. labiau
džiaugiausi jais, kol pas draugeli nepaprašiau pasižiūrėti pro Costa Del
Mar akinukus. verkia visi Polaroidai :D
aišku kainų skirtumas Polaroid - 220Lt, Costa Del Mar - 700Lt.

už 140Lt Trituruse Fabijoniškių 2 rasi Scierra akinukus. visai nieko piešia.