Tema: Re: akiniai spiningavimui
Autorius: karolis
Data: 2014-07-03 13:44:31
geltoni/amber/rusvi

spalva pagrinde del kontrasto, zaliai spalvai rekomenduoju auksciau
parasytus

"spakainas"  parašė naujienų news:lp37cl$hq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai gerai - spiningaut upeliuose katrie geriau, geltoni ar mėlyni?
Nebesuprantu jau. Poreikiai yra nuimt atspindžius, kad matytųsi duobės
ir kažkiek žuvis. Apsiniaukusią dieną arba anksti ryte/vakare, tobiš kad
kuo geresnis kontrastas būtų, nes saulutei turiu normalius tamsius.