Tema: Re: akiniai spiningavimui
Autorius: Pi.
Data: 2014-07-03 14:21:32
kada pirkimui uztrukau ~6min. geltoni nepatiko.. melyni buvo su tais
soninias stikliukais, kurie uzdengia saule visiskai. geltoni sauleta diena
jauciu netinkami. su melynais bunu nuo ryto iki vakaro, nepriklausomai kaip
sviecia saule. vaizda piesia puikiai.. jokiu diskoteku paciam.. aplinkiniai
sypsosi:)

spakainas"  parašė naujienų news:lp2qrc$lrk$1@trimpas.omnitel.net...

O tai mėlyni geriau nei geltoni? Aš kažkaip įsivaizdavau, kad jausmas
kaip diskotekoj turėtų būt su mėlynais, geltoni natūraliau turėtų piešt.