Tema: Re: Vel apie vytinima
Autorius: Romas
Data: 2013-09-02 11:20:23
"DGS" <dgs@takas.lt> wrote in message news:kvo695$8ms$1@trimpas.omnitel.net...
> Druska istraukia skyscius is zuvies, tad manau nera reikalo papildomai pilt vandens.
> Del mirkymo triju dienu... na ka as zinau... Jauciu tiesiog supus tada tau ta zuvis
> bekabedama del druskos nebebuvimo joje. As zuvi dziovinu tik uzpildamas druska
> (negailint) jau eile metu ir viskas liuks. O surumas priklauso nuo atmirkymo laiko.

skumbre kaip ir ziobris  yra riebi zuvis. Siemet mane pamoke kaip ziobri ilgai
islaikyti
skanu . Sudedu ziobriu eilute ant dugno , uzpilu koki 1-2cm druskos. vel sluoksnis
zuvies sluoksnis druskos.
kita karta vel pagavau ziobriu , vel dedu eilinius sluoksnius.
periodiskai nupilu skysti , na kas dvi - tris dienas . Kai jau nebegaudau ziobriu dar
kelis kart nupilu skysti ir
uzpilu ant virsaus dar nauja druskos sluoksni.
Kada noriu issimu zuvu kiek noriu, 20 min pamirkau vandenyje, po to ja po srove
nuplaunu nuo gleiviu
nulupu oda ir skaniai suvalgau.
ziobriu sezonas jau senai baigesi, o mane si savaitgali dar pavaisino taip paruosta
zuvimi - mesyte
skani, druskos nera per daug , kiek daugiau ikruose, bet alus visagalis ::)) . aisku ,
taip kaip jis paruosia man nesigaus,
mat nusipirko medine statinaite gal 3 kibiru, isidejo kraneli isleisti skyscio
pertekliu , na zodziu teisngai ir tvarkingai.
zuvis sudoma - neplauta,su visomis gleivemis, neskrosta .
manau galima butu ir skumbre panasiai isbandyti .

skanaus
Romanas