Tema: Re: Vel apie vytinima
Autorius: Andriucha <(trinti)andrius.hovde@gmail.com>
Data: 2013-08-29 22:58:25
o.k, vsio poniel, vaprosav bolse neimeju :)

a, visgi paskutinis klausimas. Kiek laiko siaip dziovinta zuvis gali stovet,
na kad ir pakabinta garaze? Jei ziema bus na max iki -10 pas mane, na o
zuvis aisku jau bus isdziovinta, kaip tadu? Na ka noriu pasakyt, kad
maximose visokiose vobla ten jauciu ilgai tuose ipakavimuose stovi, o jei as
prisidziovinsiu, bet nesurysiu visko, kaip ja laikyt, negi kist i maistinius
maiselius ir nest kambarin? Su salyga kad neesu dziovines, tai reik
expierenco dabar.

Dekingas :)

"DGS"  wrote in message news:kvo695$8ms$1@trimpas.omnitel.net...

Druska istraukia skyscius is zuvies, tad manau nera reikalo papildomai pilt
vandens. Del mirkymo triju dienu... na ka as zinau... Jauciu tiesiog supus
tada tau ta zuvis bekabedama del druskos nebebuvimo joje. As zuvi dziovinu
tik uzpildamas druska (negailint) jau eile metu ir viskas liuks. O surumas
priklauso nuo atmirkymo laiko. Jei isvis jos neatmirkysi ar per mazai, tai
veliau pati druska prades is zuvies lyst, zuvis atrodys tarsi surudijus, o
ir skonio, apart druskos, nelabai lieka. As aprasiau taip, kaip pats darau.
Ir ta vytinta zuvyte biciuliai lapnoja, net ausys linksta :)
Garazas jei ventiliuojamas, tai viskas bus puiku. Del to kvapo tiek
nesibaimink, ner taip, kad visi is koto virstu vos ji uzuode. Na o jei
prades skustis - kagi, nesekme :( Beje, ir neprisils tiek garazas dabar, kad
bedu butu. Mano atveju buvo vidurvasaris, uzdaras plastmasinis indas buvo
padetas terasoj, ne visa diena saulekaitoj, bet ir tu poros valandeliu
uztekdavo, itariu virs 40C prisildavo. O kabinu zuvis as po stogu, pietinej
pusej, tad ir saulutes gauna, ir vejo, ir dziusta puikiai.
Tuos sejus, lyras, menkes dziovink drasiai, man pacios skaniausios zuvys. Va
tik dar patarimas - jei zuvis didele, skelk ja pusiau, isimdamas stubura. Ta
prasme daryk file ir dziovink. I cielu zuvu pilva istatyk koki pagaliuka,
nes kitaip pilvo krastai susiglaudzia, pilvo ertmeje dziuvimas sunkiai
vyksta ir gali rast ten nemaloniu siurprizu.