Tema: Re: Vel apie vytinima
Autorius: Romas
Data: 2013-09-02 09:49:04
ko  gero nera labiau azartiskos ir adrenalinines zukles kaip skumbres gaudyti
spiningu !!!

apie valgyma skumbres-
-pagauni skumbre, isfiliuoji , ir supiaustai plonais "griezineliais" . ir priklausomai
nuo megiamo skonio,
gali paslakstyti citrina, vynuogiu actu, pabarstyti pipiriuko, druskytes ( skaniau man
juros druska)
ir is kart valgai !!! kazkas i susi panasaus , receptu ivairove pagal savo skoni !!!
- skumbre isskrodziama, i vidu dedama morka takuota , nedaug svoguno , kaip kas megsta
majonezas arba grietine,
taip paruosiamos kelios zuvys( priklauso kiek valgytoju) dedama i viena folija ,
druska . pipiras, suvyniojama ir
30 min 180-200C orkaiteje. mazesnem nei 800g zuvim uztenka 20 min.

skanaus

Romanas