Tema: Re: Vel apie vytinima
Autorius: Andriucha <(trinti)andrius.hovde@gmail.com>
Data: 2013-08-29 20:29:22
na kaip ir viskas aisku. As aisku be visu viduriu dziovinciau. Skaitinejau
anksciau pas gugliu, kad na siaip eiline zuvi vytinant, mirko labai
prisotintam vandeni druskos, bei pries tai zuvi dar gerai itrina druska. Na
taip mirko kokias tris dienas, po to tris dienas mirko be druskos, cia
norint kad nebutu zuvis vytinta suri. Kad muses nepultu, kazkiek papalasina
atskiestu actu. Na bet realiai, dabar pasimeciau truputi del pacio
druskavimo... kuris variantas geresnis? Ar kaip Tamsta rasei, ar kur
skaiciau... Reiks pabandyt, speju, tada zinosiu.

O garaze jei kabinciau, kaip manai? Na del kvapo tai tik del kaimynu bijau,
kad neuzuostu :))) Nes pas mane cia tokie inteligentai aplink vien tik
gyvena :) Prisidirbsiu as cia su tuo vytinimu... O namai kotedziniai,
sujungti, na tipo garazas-namas-garazas-namas ir t.t. Tik vat ir dabar dar
saule per diena isildo ta garaza per sienas, tai truputi bijau kaip ten bus,
ar nepersilta?

Na pas mane pagrinde tik Sei (ledjurio menke), skumbre ir menke is zuvu cia
vietoj eina pagaut. Pleksnyciu ar uotuku visai noreciau... bet kad nera ;(

"DGS"  wrote in message news:kvnunn$4jp$1@trimpas.omnitel.net...

Bandziau. Man dziovinta skumbre visiskai nepatiko. O vat pries savaite
snekejau su vienu zmogum - sake ner nieko skaniau is dziovintu zuvu uz
skumbre. Mano prioritetas - saidos, lyros, uotukai (arba i juos panasios).
Paprastai "receptas" vienodas. Skiriasi tik ar nori "svaresnes" isdarinetos
zuvies, ar su visais viduriais.
As megstu svaria zuvi, bet kad butu su galvom. Taigi, pasigauni zuvu,
isdarineji, nuplauni. Imi inda, i kuri galetum graziai susluoksniuot ja.
Indo dugna pabarstyk druska negailedamas. Dedi sluoksni zuvies, uzbarstai
gausiai druska. Taip kartoji, kol sudedi visa zuvi. Inda uzdengi ir padedi
kur nors vesiau, kad nesimaisytu, 3 dienom (Nedek ant saules! Pora porciju
teko ismest, kol susigaudziau kame reikalas - ypac vasara saulute inda
pakaitina, o ten jau kaip siltnamyje, zuvyte beveik issitroskina ir byra
gabalais).
Po triju dienu nupili atsiradusius skyscius, saltu vandeniu nuskalauji zuvi
ir juo pripildai inda zuvies atmirkymui. Mirkyk apie 3 valandas, pora kartu
pakeisdamas vandeni. Jei uzmirsai/negalejai po triju dienu - kiekvienai
papildomai dienai bent jau po pusvalandi mirkymo pridek.
Stai ir atejo laikas dziaustymui. As kabinu uz uodegu, zemyn galva (galvos
sultys man ant mesytes neapibega ir skonio negadina). Kiti kabina uz galvu
bei vargo nemato. Pats spresk, kaip kabinsi. Dziudama zuvis skleidzia savo
specifini kvapa, todel rekomenduoju kabint lauke, bet kad lietus neuzlytu. O
jei vis dar yra musiu ir jos puola zuvi, kokia nors uzuolaida ja apdenk,
zodziu kad vedintusi zuvis gerai ir muses neprieitu.
Belieka retkarciais paziuret, ar jau galima ragaut: jei nugaros mesytes
pirstais beveik neispaudi - skubiai atkimsineji alu ir megaujiesi vytinta
zuvim.
Siuo laiku zuvis gali dziut menesi ir ilgiau. Priklausys nuo oro salygu.

Sekmes ir skanaus!

DGS