Tema: Re: juoda smala(bitumine danga)
Autorius: Romas
Data: 2013-05-28 13:42:27
"priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message
news:kklq79$78h$1@trimpas.omnitel.net...
> Na iš vidaus tept nebandžiau, tai nežinau. Šiaip aš prieš tepdamas mastika
> didžiausius matomus plyšius užtepu silikonu, bet būna, kad kažkiek tos mastikos per
> tarpus įteka į valties vidinę pusę. Kad liptų kojos ar daiktai, nepastebėjau, nes
> sustingusi ta mastika visai nepanaši į tikrą smalą, ji labiau panaši į gumą. manau,
> kad turėtų nelip, bet garantuoti negaliu, nebandžiau vidinės pusės visos tept. Tiesą
> sakant, manau, kad toks abipusis smalavimas turėtų labai pūdyt medieną, bet čia irgi
> ne faktas.

-------------
nagi pries pora savaiciu valti nutepiau ( valtis buvo idealiai sausa) ta pamineta
mastika.
po kokiu 10 dienu valtis buvo nuleista i vandeni , ............
mastika neisdziuvo, ten kur prasisunke i vidu , tepa kaip "biesas",
Ka ne taip padariau ??/ gal rekejo ta mastika pakaitinti ??  ka darysi , neskaiciau
instrukcijos.
valtyje plaukioja vandenyje po lietaus riebios rudos demes, zodziu - tragedija.
Priedo - regis dariau kruopsciai - per siules eme leisti vandeni.
HELP !!!

Romanas