Tema: Re: juoda smala
Autorius: Audrius
Data: 2013-04-22 14:32:24
Mano atsakymas i si klausima toks.
Smaluoju (mano atveju hermetizuoju) tik is lauko puses.
Nes, valtis sezono metu pastoviai mirksta vandenyje, todel
smala ar hermetikas turi teigiamą poveikį - apsaugo nuo visokių kenkėjų.
Jei smala atšoka ir susidaro tarpas tarp smalos ir medienos - tada ten
veisiasi
visokie baisuokliai ir gadina medi.
Nes is patirties galiu pasakyt. Kai pavasari smaluodavau valti - nulupus
atsokusia smala
 tose vietose budavo puvinio zymiu. Nesvarbu, kad nauja nutepdavau
antiseptikais, vistiek būdavo.
Man valtis papudavo tik bortai - per lentu sujungima ir virsutine lenta ties
irklais.
Nudevejau jau 4 valtis, ir nei vienai neispuvo dugnas ar galas. Visada tik
sonai.
Šimet tikiuosi kad ta gumuota kose neatsoks kaip smala.