Tema: Re: juoda smala(bitumine danga)
Autorius: Vegys
Data: 2013-04-21 23:57:52
Kaime kiek buvo medinukių - visas smaluodavom. Tiek mano tėvas, tiek aš,
tiek kiti žvejai. Atlaikydavo ~ 10 metų. Tiesa, paskutinius kelis metus
jau stovis ne koks būdavo. Pirmus tris metus - vandens nė lašo.

Ar tai valties gadinimas - nežinau. Kiekvienas pats sprendžia.

Beje, dėl smalavimo. Seniau tos smalos skirtingos buvo. Viena kietesnė,
kita minkštesnė. Tėvas tas skirtingas smalas maišydavo, nes jei tik kieta
tepsi - nutrupės. Jei tik minkšta - nusitrins.

O į plyšius tai jo, pakulos eidavo.