Tema: Re: Laivavedzio pazymejimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-21 11:04:20
On 2013-04-18 13:06, Romas wrote:
> buvo atplaukes i prieplauka tokis gal 10m pripuciamas su 300 AJ Volvo varikliu
> pakrantes apsaugos laivas,
> bet ne del musu, jie mumis nesidomejo. Na ir pasikartosiu - ten mes laivu nuomos
> sutartyje neradome jokiu
> klausimu apie pazymejima. Ir laivo draudimo sutartyje to neradau.
> Matyt tai galioja nuo kazkokio tonazo , laivo ilgio ar dar nuo kazko.

O tai ka toje sutartyje tikejaisi rasti??? Ir draudime? Butu keista, jei
nuomos kontora neturetu draudimo uz kosmosa, kuris draudzia beveik nuo
visko (nuomos kontora, ne tave :-)). Tave ras uz ka isdulkinti... ).

  Nesu tikras, ar labai jau ten ka apie teises iraso nuomos sutartyje,
kai nuomoji auto. Rimtos kontoros del visa ko tik patikrina, ar jas
turi. Nes turi pavyzdzius, turi formas. Be to, istatymai draudzia leisti
vairuoti auto zmogui, kuris neturi tam teises. Skirtingai nuo laivu
nuomos kontoru, kurios nei tuos pazymejimu pavyzdzius turi, nei tai joms
idomu :-) Ir, be to, tu tik nuomoji laiva. Gal tu kapitona atsivezei:-)
   Juk, kai kas nors patikrins ar kas nors ivyks, tai dulkins tave, o ne
nuomos kontora :-)))

Audrius K.