Tema: Re: Laivavedzio pazymejimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-17 22:28:58
On 2013-04-17 11:30, Ignas wrote:
> tai jei lygini kainas, tai jas lygink vieno laikmecio:

As lyginu to laikmecio, kuriuo laike diskusijos dalyvis. Ir man niekaip
neirodysit, kad jis kazka sutaupe - butu is karto laikes su kursais,
butu turejes ta pazymejima sumoje sumarum uz pigiau ir maziau gaises
laiko. Viskas, nera cia ko gincytis.

  ar dabar 700 kursai +
> 100 laikymas ir iki 150ag, ar 100 laikymas + 400 kursai + 100 laikymas

Tai ir ziurekim ta laikmeti, kada laikysim. Jei pirmas kartas eksternu,
tai sekantis  - tik po metu ir, greiciausia, uz dar brangiau. Nes niekas
nezino, kiek kainuos tobulinimosi kursai po metu. Ar ponas jau zinote,
kas bus po metu????

ir
> neribota galia? prie kursu dadek keliones ten ir laiko sanaudas, gi
> savarankiskai ruosiantis laikas po valanda pries miega zymiai pigesnis...

Na, ponas nesuprato, kaip ruosiamasi "su kursais". Bet cia pono
problema. Tik ziniu tiek, kas "su kursais" kelioniu ir laiko gaistama
maziau, o ne atvirksciai... Nes nereikia vazineti i bilioteka ar pirkti
knygu, nereikia kazkur vazineti ir eiskoti bilietu ir ju atsakymu... Ar
ponas duos nuoroda, kur viskas guli nemokaimai ir gali pasiimti is karto
neisejes is namu. Jei ponas negali duoti tokios nuorodos, tai visi
teiginiai apie mokymasi pries miega beprasmiai ....

  be
> to kazkaip jau labai kategoriskas postuose, kad vien vidaus vandenu
> neuztenka

Nes labai jau ribotas plaukiojimo teritorija...

ir reikia kursu, bet neribota galia nereikalinga ir antras
> laikymas beprasmis

ne beprasmis, bet daugeliu atveju (ypac, taupant pinigus) nereikalingas.
Nes jai jau taupomi pinigai kursams ir laikymamas (o negaila savo
laiko), tai uz kokius shishus bus perkamas tas virs 150Ag variklis ir
laivas????? Jis ir nenaujas siek tiek pakainuoja :-)). Taigi seka isvada
- tas laivas bus neiperkamas. Net jo  nuoma trumpam laikui bus per
brangi - nes pakainuos daugiau negu kursai...

Audrius K,