Tema: Re: Laivavedzio pazymejimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-18 11:37:32
On 2013-04-18 09:20, Lobis wrote:
> [...]
> taupyti.... Bet vat uzteko viena karta netycia isplaukti i jura ir
> aleliuja :D - uzsikabinau.
> Tie laiko gaisimai apie kuriuos kalba audrius tokie neapciuopiami... lyg
> mes to laiko kitur nesvaistom.
> Viena su kuo sutinku su audrium, jei tik maziausia minties kruopelyte
> galvoja apie jura - kursai, bet jei esi tikras kad sukinesis po vietines
> balas - uzteks ir paprasto pazymejimo. Beje vien tarptautines teises
> tureti neuztenka, reikia ir patirties plaukiojant. Bo netikiu, kad taip
> pofik vieniki jamsi ir isplauksi is kokio didesnio uosto issinuomojes

Patirtis , eisku, gerai. Bet praktikoje pasitaiko ir kitokiu variantu:
Nuvaziavai i kokia pvz kroatija, vietimiame kaimo uoste nori issinuomoti
kokius 15Ag, ims ir paprasys pazymejimo :-))  (praktikoje ten vinejetei
gauti manes prase pazymejimo net (!!!!) 5Ag varikliui :-))  Pazistami
kazkokiam kaime nuomavo (kazka 5-10Ag) - jokiu prazymejimu neprase, o
jie ir neturejo... Ir nuomotis sugalvojo, nes pamate grazia pakrante ir
nuoma:-))
Kitas pavyzdys: pazistamas, sededamas norgeje ir savaitgaliais
neturedamas ka viekti (niekad neplaukiojes) eme ir issinomavo kazkoki
laiva su varikliu , gerokai galingesniu negu 5Ag. Pazymejimo neprase :-)
  Sake, sunkiausia buvo isplaukti nuo krantines ir parplaukti :-))
Nezinau, ar norgeje pazymejimo reikia nuo gerokai didesnes galios, ar
jie tiesiog galvoja, kad visi juos turi ir netikrina...   Bet tokiose
situacijoje gali atsidurti bet kuris is zvejojanciu, niekad
neplanuojantis kazka nuomotis :-))  Man irgi kilo noras veztis valti i
kroatija tik po to, kai pamaciau ju krantus ir atsibodo guleti pliaze:-))

Audrius K.