Tema: Re: Laivavedzio pazymejimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-18 14:38:19
On 2013-04-18 11:22, karolis wrote:
> man tik idomu kokia bauda Norvegijoj jei isplaukus i jura patikrintu pakranciu apsauga ir nerastu pas tave dokumento leidziancio
> vairuoti laiva.

Tai apie tai ir rasau, kad yra prasme laikytis tarptautini pazymejima...
Nes dabar lietuviai uzsienyje megsta paplaukioti, daznai nuomoja daug
negalvodami arba laivelis buna komplekte su namuku...   Gal ten kai kur
niekas nesismulkina, bet kazi, ar tikrai. Kaip ir mano pavyzdys su
kroatija - nuomoja ir neziuri, turi tu ar ne pazymejima (be tik pinigus
moki, o visa kita - tavo problemos). O va kai uzeini oficialiai i uosta
nusipirkti vinjete (kad galetum plaukioti ju teritoriniuose vandenyse),
tai paaiskeja, kad pazymejimas butinas...

Audrius K.