Tema: Re: Laivavedzio pazymejimas
Autorius: Romas
Data: 2013-04-18 16:30:32
buvo atplaukes i prieplauka tokis gal 10m pripuciamas su 300 AJ Volvo varikliu
pakrantes apsaugos laivas,
bet ne del musu, jie mumis nesidomejo. Na ir pasikartosiu - ten mes laivu nuomos
sutartyje neradome jokiu
klausimu apie pazymejima. Ir laivo draudimo sutartyje to neradau.
Matyt tai galioja nuo kazkokio tonazo , laivo ilgio ar dar nuo kazko.
O siaip gaudant zuvi laivu keliuose ar tai is mandagumo ar is bendro issilavinimo ,
visados pasitraukdavome is kelio
kokiam nemazam kruiziniam laivui, buriniam laivui uzleisdavau kelia.

Romanas