Tema: Re: pvc valtys
Autorius: Povilas
Data: 2012-04-13 18:01:01
Petka,manau,kad busi mates pas Romana Porta bote. Man atrodo,kad jo valtis
arba didziausia is visos serijos ar antra pagal dydi. Kokie pliusai? Ogi
tkie,kad Romanas vienas ja nusiima nuo stogo ir uzsikrauna ir venas gali
surinkti.O parodyk man pripuciama 3-4 asmenims tinkancia gandonke,kuria
vienas zmogus sugebes nukrauti nuo stogo arba ja surinkti(kalbu apie dugno
idejima). Romano valtyje 3-se zvejoti visiskai komfortiska, o pripuciamame
gandone yra anksta ,jei jis nera 5 m ilgio. Kiek uzima garaze ar ant masinos
stogo Porta bote ir kiek gandonke? Porta bote turi pozysnenaja garantija ir
ten tikrai niekas nesprogs, niekas nesulus ir xren tu ja
paskandinsi.Vienintelis pas ja parokolas,tai siek tiek spiruokliuojantis
dugnas ir galinio borto sandariimo siule,kuri buna, kad po kokiu 10-15 metu
l,aktyvaus naudojimo,pradeda leisti vandeni.O jeigu ivertinti tai,kaip Porta
bote slysta vandens pavirsiumi ir kokio varikliuko uztenka,kad ja stumti
Nemune pries srove per pati farvateri,tai visos gandonkes tegul geriau
slepiasi,kartu su savo seimininkais. Irodineti gandonkes pliusus pries Porta
bote gali tik zmogus niekada neplaukes su Porta bote ir jos nesurinkinejes.

"Petka"  parašė naujienų news:jm5t6e$89o$1@trimpas.omnitel.net...

Gerai, Povilai. Kokie portaboto pliusai palyginus su analogiško ilgio
pripučiama PVC valtimi?
---
Petka