Tema: Re: pvc valtys
Autorius: dzonis
Data: 2012-04-10 22:15:56
Nesuprantu ko cia svaigti del to zodiaco, jei tai ne futura ar koks
hypaloninis. Imi Bush'a 4+ metru ,uz puse zodiaco kainos ir 5 metu
garantija, ir nesuki pautu.
Apie airdeckus is vis nekalbu - nes tai ne zvejybai skirtos valtys.
Apie medinukes ismetytas po puse Lietuvos - kitas krastutinumas, noreciau
pamatyti kaip kiekviena pavasari smaluoji kokias 5 medinukes ismetytas po
skirtingas vietas, idomu kada bezvejotum ? Apie PVC dziovinimus is viso
nesamone, o pripuciama valtis susirenka greitai elektrines pompos pagalba. O
jei neiti I didelius vandenis su dideliais varikliais - tai tokia porta-bote
atpistu visus tuos zodiacus ir  5 medinukes kartu sudejus.

"Povilas"  parašė naujienų news:jm1kss$23v$1@trimpas.omnitel.net...

Tame,ka cia isdestei yra daug teisingu minciu,bet tai jau yra
maksimalistinio pirkinio apibudinimas,kai perkama na vse slucaji zysni.Bet
kaip pats paminejai,yra variantu, kada galima apsieiti ir su 2 m shliubke ir
nera jokio reikalo tuo atveju naudoti net 3 m laivelio.Lygiai,kaip pvz man
,zinau,kad nxj niekada nebus reikalinga valtis plaukiojimui po Kursmares ar
Baltija, tai kam man tada rinktis griozda + uz "patikimuma" kloti pinigus?
Tiek kiek man reikia patenkinti savo nora pazvejoti Kursmarese ar
Baltijoje,yra daug racionaliau pasisamdyti koki nors A.Jaksta ar jam panasu
ir jam sumoketi. Zinai kiek kartu gausis man pavyks toks malonumas,jei tai
privesti prie Zodiac kainos?
As priejau isvados,kad man labiau apsimoka uz 1000 lt nusipirkti medine
valti ir ja nusivezti prie vandens telkinio ,kuriame daugiausia zvejoju ir
ja ten palikti.Ir uz ta kaina,ka sulopyciau uz Zodiac, as galiu tokias
valtis ismetyti po puses Lietuvos. Tai kuris atvejis bus patogesnis -
kaskart knistis ir surinkineti gandonke, ja valyti,dziovinti ar atvaziuoti
ir plaukti su medine valtimi?Kas link pavogimo,tai turbut,kad didesne
tikimybe,kad pavogs Zodiac ar jos atatikmeni,nei ta kaimiska medine gelda.
Todel, as nemanau,kad brangus griozdiskas pripuciamas gandonas yra aplamai
reikalingas  eiliniam zvejui megejui ant Lietuvos zemeles! O jei ivertinti
kiek kartu isplauksi su ta valtimi,tai suprasi,kad musu salygom,uzteks ir
labai ekonominio varianto - ir cia jau fantazijai yra kur pasireiksti.

P.S.Bet jeigu kisene leidzia,tai kodel nepradziuginti saves "krooto" brando
isigyjimu!

"Audrius K."  parašė naujienų news:jlv6ja$tpu$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-04-09 19:07:32 +0300, Povilas said:

> Zodiakui uzteks 5000 lt? Na, na. Normalus zodiakas kainuoja geroookai
> daugiau....
> Audrius K.
>
> O normalumas kuom apsisprendzia ?

Tuom, kad tai turi buti valtis, daugiau maziau tinkama zvejybai ne tik
vienam  ir  tinkama isplaukti ne tik 10 aru kudroje, bet ir kursmarese,
o gal ir i jura. Nes 10a baloje uztenka ir nyrok'o uz 200-400lt ar ko
nors is maximos uz ta pacia suma.  Jei jau perki zodiaka (zvejybai, o
ne nuplaukimui nuo kranto iki uz 100 metru prisvartuotos jachtos - nes
tai visai kita tema, jai ir skirti maziukai "pigus" tie zodiakai), tai
nera prasmes pirkti ploksciadugni 2 metru ilgio...  O ne ploksciadugnis
virs 3,60 zodiakas jau kainuoja visai solidziai...

Audrius K.
P.S. Esu mates realiame gyvenime padoru zodiaka ir jo privalumus.
Tikrai nieko valtis - susirenka lengvai, pakankamai lengva (buvo ~4m
futura airdeck su keliasdesimt Ag varikliuku). Ja nesunkiai susirinko
vienas vyriskis su zmona ir dviem mazais vaikais...