Tema: Re: pvc valtys
Autorius: Povilas
Data: 2012-04-11 19:21:57
Man irgi teko labai daug zvejoti is ivairaus dydzio portabote ir net yra
teke matyti lietuviska jos analoga. Bet nereikia tik pas portabote matyti
vien tik pliusus - apart daugelio jos pliusu ,yra pagrindinis minusas -
galimybe ja pas mus isigyti ir velgi kaina!!!!

"dzonis"  parašė naujienų news:jm3s4v$rsj$1@trimpas.omnitel.net...

Teko ir ne karta :) be sansu jablinst, nepalyginamai stabilesne uz tokio
dydzio plastikine. Aisku jei keli kolobokai po 120 kg sumastytu ka nors
durno atsistoje - tai ka gali zinoti :)

"Arvis"  wrote in message news:jm3j9u$h6j$1@trimpas.omnitel.net...

"dzonis" <nke230@one.lt> parašė naujienų
pranešime:jm20tc$cab$1@trimpas.omnitel.net...
O  jei neiti I didelius vandenis su dideliais varikliais - tai tokia
porta-bote
> atpistu visus tuos zodiacus ir  5 medinukes kartu sudejus.

Gal natūroj teko iš tokios žvejoti?
Vienu metu buvau užsikepęs tokią jamti, bet kažin kaip ten su spiningavimu
atsistojus - ar nebus jablinkšt?