Tema: Re: pvc valtys
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-09 20:34:38
On 2012-04-09 19:07:32 +0300, Povilas said:

> Zodiakui uzteks 5000 lt? Na, na. Normalus zodiakas kainuoja geroookai
> daugiau....
> Audrius K.
>
> O normalumas kuom apsisprendzia ?

Tuom, kad tai turi buti valtis, daugiau maziau tinkama zvejybai ne tik
vienam  ir  tinkama isplaukti ne tik 10 aru kudroje, bet ir kursmarese,
o gal ir i jura. Nes 10a baloje uztenka ir nyrok'o uz 200-400lt ar ko
nors is maximos uz ta pacia suma.  Jei jau perki zodiaka (zvejybai, o
ne nuplaukimui nuo kranto iki uz 100 metru prisvartuotos jachtos - nes
tai visai kita tema, jai ir skirti maziukai "pigus" tie zodiakai), tai
nera prasmes pirkti ploksciadugni 2 metru ilgio...  O ne ploksciadugnis
virs 3,60 zodiakas jau kainuoja visai solidziai...

Audrius K.
P.S. Esu mates realiame gyvenime padoru zodiaka ir jo privalumus.
Tikrai nieko valtis - susirenka lengvai, pakankamai lengva (buvo ~4m
futura airdeck su keliasdesimt Ag varikliuku). Ja nesunkiai susirinko
vienas vyriskis su zmona ir dviem mazais vaikais...