Tema: Re: pvc valtys
Autorius: Povilas
Data: 2012-04-07 17:11:50
Manyciau,kad reikia pirmiausia apsispresti kokioje zvejyboje ji bus
naudojama ,kaip daznai bus naudojama ir kiek meteliu planuojama ja taip
eksploatuoti ir tada bus aiskiau apsispresti ar reikai isleisti 5000 lt ir
daugiau uz koki nors Zodiac ar uzteks ir kokiu 1500 lt uz Larus ar Kolibri.

"dzonis"  parašė naujienų news:jljni6$k15$1@trimpas.omnitel.net...

Kolibrio tai dar ir medziaga pagal mane plonesne, o kaina nesamoninga.

"Pi."  wrote in message news:jljhg2$d7c$1@trimpas.omnitel.net...

nea.. dar neissirinkau.. bet rinksiuosi vistiek kinietiska.. nesvarbu
rovana, runos, larus ar piranha ar dar koki velnia.. medziaga kolibrio
vistiek is tos pacios kinijos/taivanio o pinigais kolibriai, bushai ir pan
daug daugiau ivertinti..