Tema: Re: Vel echolotas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-26 09:05:28
On 2012-03-22 15:02:50 +0200, Pi. said:

> nu tai yra skirtumas, jei per tuos metus sugenda.. o cia parsisiunti..
> isplauki ir suzinai, kad nieko nerodo..vaziuoji pirkt is naujo toki pat
> ar jau su garantija?

Siunti pardavejui ar gamintojui, ir gauni nauja. Kame problemos???
Audrius K.

P.S. Net pigu USB rakta, pirkta JAV, parsivezta i lietuva ir naudota
lietuvoje, sugedus garantiniu laikotarpiu be diskusiju pakeite
gamintojas.... O va butu buves pirktas lietuvje, tai dar labai didelis
klausimas, ar kas butu pakeite....