Tema: Re: Vel echolotas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-22 15:01:25
Pasibaigs per "garatini" ,tai gal apkeist turetu,o kokia garantija,kad vel
nebus toks pats? Manai,kad siaip sau toki  Matrix 47  su 3d buvo nustoti
gaminti? As buvau uzsideges toki isigyti,bet gerai,kad laiku su "garantija"
susijes zmogus atkalbejo!

"Pi."  parašė naujienų news:jkf738$fr2$1@trimpas.omnitel.net...

o jei pasibaigs po 1 savaites? yra skirtumas ar nera?